+Follow or +Home
Love Story ♥
The Princess!



Hello.
I'm Nur Syafiqah. You can call me Syaphy.
I in love with Mohd Aizat Adha.
I love him and only him in my heart :P


My Beloved Prince!



Muhd Aizat Adha is mine
I do love you much sayang, forever
In sya Allah, my future husband to be. Amin
I wish to be forever with you sayang


About Stuff Entry Linky




Credit!



Edit By :Nur Syafiqah


Welcome June :)
Sunday, June 2, 2013, 0 Lover[s]
Assalamualaikum
Morning ! 
Well, akunak post blog neh pagi. so sesapa baca waktu petang paham2 ja okay.
Em sekarang dah masuk bulan Jun kan kan.
So, Hi June !
Please be awesome to me !

Em okay then ada story cket haa
Well, kan semua dah bulan June so ramai lahh yang akan sambung belajar.
Awal pulak eh? Selalunya dalam bulan 7 baru sambung belajar.
Em whateverlahh !
Kelmaqin last day melepak dengan Pana.
Yang ada Aku, Atin, Yun and Pana.
Kami berempat ja yang selalu menggila sekali.
Btw, pana dah nakpi uitm Arau.
em ary neh dah pi daftar pon haaa. hm sedihhh aehhhhh :(
Actually pagi tadi tyme bangun terus tengok fon. Ada mesej dari pana.
Ucap selamat tinggal dia nakpi dah.
hareyyy sedihh wehh sedihhh
em mencikk ahhhh cemni !
lepas neh tak boleh dah lepak selalu apa semua
pakat focus kat pelajaran
yela tak jauh pon kedah perlis ja.
Pana dapat pra diploma perdagangan.
Aku pulak dapat diploma in civil engineering sama dengan Aizat dekat polimas
Atin dengan Yun pulak still tunggu result dari Kolej Polytech Mara
and aku harap dan aku juga turut mendoakan depa dapat sebab aku tau depa pun takmau dah dok fom 6 sebab aku dengan pana pon dah takda kat situ
macam tak best lah nak hingaq sebab tak ramai kan.
hmm pana baru ja pi. baru ja pi daftar tak balik lagi nehh.
aku dah rindu kat dia.
sedih macam mana tah rasa seriously :(
Tapa, nanti bila ada masa, pie ajak Aizat pi kat Pana nahh :')
Belajar elok2 kay sayang,
take care dok sana.
Imissyou pana :')
Nanti aku pulak yang berjauhan dengan Yun dan Atin.
hmmm :')
Mesti aku akan merindui gelak tawa depa.

Best Of Luck Friends 
xoxo

<--Older Post | Newer Post-->